Rabu, 2 Januari 2013

KAWANKU

assalamulaikum , hai hai , selamat tahun baru guys , huhu , sambil menikmati biskut kering aku post bendalah nie . ha , nak cite lah pasal kawan aku nie , atas permintaan beliau , cewahh , namenye munirah abdul halim , tp name manja nye eira jengkel . aku un tak tahu mane dtg tah jengkel die tu . hoho . beliau adalah seorg yg hotsetapp , sgtt hot . hahaha .

Katenye mahu belanje kawan die yg bername afie macho dan adie kurus tutti frutti , sR , iceroom , mcD , pizza dan marrybrown . maklom lah dapat duet mara 4k kan , katenye tak tahu nak buat ape dgn duet ue , baek belanje kawan baekkk , hah , kawan baek ?? wahh , terharu sungguh die kate aku nie BFF die , bahaha , mnitik aer mate ini , abz tisu kat bilik nie aku abiskan , heeee .

tp tu lah , tak de mase yg sesuai lg nak jumpe , tak pe , chinese new year nie inshaAllah kitorg akan cuti , harap-2 anda boleh lah tunaikan janji anda itu , simpan lah duet tu dulu untuk kami berdua ye , heeee .






ha , ni lah budk yg aku mksodkan tu , huh , periang sungguh , kate nye diri nya comel , bg aku , ade lah siket kowt , hahaha . semoge kau berjaye dunia dan akhirat kawan , dan jgn lupe belanje ye ! heee . best friend forever , cewahhh .
okayy , siappppp .......sory kalau terlebih ye jengkel , heee

sekiann , assalamualaikum 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan